L’alumnat d’Arts escèniques us desitja molt bon estiu!
Bon dia a tothom! Aquest curs, com a projecte final de la matèria optativa de 4t d’ESO d’Arts escèniques, hem gravat un ‘lipdub’ per tal d’acomiadar el curs. Ha significat molta feina i esforç d’organització i molta col·laboració i participació desinteressada d’alumnat i professorat, però finalment ho hem aconseguit i n’estem molt satisfets/es! És per […]
L’alumnat d’Arts escèniques us desitja molt bon estiu! Llegeix més »












