Serveis digitals

Serveis digitals:

Connexió Internet: fibra òptica subministrada per La Xarxa Oberta de Catalunya.

Aules comuns: cada aula disposa d’un ordinador multimèdia  i un projector. Les Aules d’ESO a més tenen una pissarra digital.

Biblioteca: la biblioteca consta de 8 ordinadors que està a disposició dels alumnes.

Professors: els professors tenen d’un equip portàtil. També hi ha equips de sobretaula a la sala de professor i als despatxos dels departaments didàctics. a la seva disposició.

Alumne: els alumnes tenen un ordinador portàtil del tipus NetBook que adquireixen al entrar al centre i es propietat seva.

El sistema operatiu dels ordinadors del centre  es basa majoritàriament en LinKat.

Servidors de Centre: Servidor de fitxers, servidor de vídeo i Servidor de comunicacions.

Les plataformes que es fan servir són:

• Acció didàctica.
    • Moodle Àgora del departament d’Ensenyament.
  • Per la gestió d’alumnat.
    • SAGA del departament d’Ensenyament.
    • I-EDUCACIÓ de l’empresa INFOSELF
    • ATRI del Departament de la Generalitat.
  • Informació
    • Àgora Nodes
    • Blog de la Revista.
    • Blog de l’escola verda.
    • Blog de la biblioteca.

Llegir notícies associades.

El centre disposa d’una comissió informàtica la qual soluciona problemes tècnics, configura programes i equips i ajuda a l’equip directiu en les línies estratègiques TIC/TAC de centre.