Consell escolar

El Consell Escolar està constituït per representants de tots els estaments escolars. El nombre total de persones que en formen part és de 17, repartides de la següent manera: director, que n’és el president, el secretari del centre (sense dret de vot i encarregat d’aixecar acta de la reunió), la Cap d’Estudis, 6 representats del professorat, 3 representants de l’alumnat, 2 representants de pares i mares, 1 representant de l’AMPA,  1 representant del PAS i 1 representant de l’Ajuntament.

Durant el primer trimestre de cada curs escolar es procedeix a l’elecció dels membres que han causat baixa.

El Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar. Té poder de decisió sobre qualsevol tema de tipus organitzatiu i pedagògic que afecti el funcionament de l’ Institut.

Les seves funcions són molt importants per al funcionament del Centre. El Consell Escolar participa en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director/a i participa en l’aprovació del projecte educatiu de centre (PEC).

Donat el seu caràcter representatiu tots hi podem fer escoltar la nostra veu, mitjançant els nostres representants. Ells poden exposar al Consell Escolar els nostres suggeriments o les nostres queixes.

ACTA CONSTITUCIÓ CONSELL ESCOLAR curs 21-22