Recital de poesia amb en Josep Pedrals a 1r de Batxillerat

Podeu veure més fotografies aquí.

Aquest dimarts, 21 de novembre, el poeta i rapsode barceloní Josep Pedrals ens ha visitat per a fer un recital de poesia molt especial. L’alumnat ha pogut escoltar, participar, gaudir i reflexionar sobre la creació poètica i la poesia com a eina per a transformar i embellir la nostra realitat quotidiana. A més, el poeta ens ha obsequiat amb un exemplar del seu llibre Exploradors, al poema! perquè el puguem tenir a la nostra biblioteca i consultar-lo sempre que tinguem ganes de jugar amb les paraules. Ha estat tota una experiència tenir un poeta d’aquesta alçada amb nosaltres i un autèntic plaer descobrir algú tan virtuós fent servir el llenguatge. Gràcies, gràcies i mil gràcies!