Setmana de la ciència 2023

Aquest curs hem tornat a celebrar la Setmana de la Ciència que es desenvolupa als voltants del 15 de novembre. Com en edicions anteriors hem fet un escaperoom per als alumnes de 1r de la ESO i els alumnes de 1r i 2n del Batxillerat Científic i Tecnològic han realitzat també diversos experiments per als alumnes de les escoles de primària de Calonge i Sant Antoni i els nostres alumnes de 3r de la ESO. Per als alumnes de 4rt i Batxillerat  ens varen oferir una xerrada realitzada per la divulgadora de TV Evelyn Segura, i una altra xerrada sobre consum responsable que ens va fer la professora de la UdG Ester Nogué.

Tot plegat en un ambient festiu, responsable i participatiu. Volem agrair a tots els alumnes, professors, entitats col·laboradores i al PAS per la seva participació i ajuda. Moltíssimes gràcies a tothom i fins la propera edició.