Menú literari a la biblioteca de Sant Antoni amb l’alumnat de Creació literària

Deixem l’enllaç de fotografies aquí.

Aquest dimarts, 14 de novembre, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’optativa de Creació literària va atansar-se a la biblioteca La cooperativa, de Sant Antoni de Calonge, per a degustar un deliciós menú literari. La Laia i la Verònica, encarregades de preparar aquest menú, els tenien preparats molts poemes per a llegir i per a ser escoltats a partir de les seves recomanacions i van fer que tot l’alumnat gaudís de les exquisiteses que hi havia preparades a l’altell, que van poder marinar amb una selecció de llibres de poesia de la bodega que ens tenien a punt a la planta baixa.

Volem donar les gràcies a la biblioteca municipal per la seva col·laboració amb l’institut i per la seva predisposició a inventar el que calgui per a motivar l’alumnat a llegir. Realment, van preparar un menú molt original i amb molta gràcia i van fer que l’alumnat quedés contentíssim de l’experiència.