Recapte d’aliments – Projecte ODS

Els alumnes de 2n de Batxillerat que realitzen l’optativa dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) van promoure una campanya de recollida d’aliments en l’àmbit d’institut per treballar els ODS de “Fam Zero”, “Fi de la Pobresa” i “Ciutats i comunitats Sostenibles”. L’objectiu de la campanya és lluitar contra la pobresa alimentària, fent arribar els aliments recuperats a persones en situació de precarietat del nostre entorn.

L’alumnat ha estat l’encarregat de confeccionar tot el pla d’acció: van preparar un discurs i un vídeo divulgatiu per presentar a totes les classes d’ESO i Batxillerat. També van preparar diferents cartells que van penjar per tot el centre per reforçar la campanya. Tot el que hem recollit, anirà destinat al Banc d’Aliments. L’alumnat agraeix molt la participació de totes les famílies i professorat. Gràcies a tothom!

AJUDAR OMPLE