Visita de l’autora M. Mercè Roca

Aquest dimecres 21 de febrer ens ha visitat la M. Mercè Roca, autora de Mil revolts, llibre que vam llegir i treballar durant el primer trimestre a les aules de 3r d’ESO. Ens ha explicat el procés d’escriptura que segueix i la seva experiència personal en la creació de cada llibre. Ha mantingut una conversa molt interessant amb els alumnes i ha anat responent les diferents preguntes que li feien sobre l’obra llegida o sobre altres aspectes relacionats amb l’ofici d’escriure. També els ha donat consells per redactar i presentar bé els seus escrits i ens ha fet alguna recomanació de lectura. Per acabar ha tingut l’amabilitat de signar tots els exemplars del llibre personalitzant-lo a cada alumne.
Li agraïm molt la seva visita que ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’editorial Barcanova.