Ciències socials amb TIC a 2n d’ESO

Els alumnes de 2on C i D han realitzat un projecte de ciències socials a través d’eines TIC, concretament el repte ha estat realitzar un llibre digital per tal d’explicar l’Islam a través de l’eina Book Creator. Els llibres han estat co- avaluats pel propi… Llegeix més»

Èxit de la quina: moltes gràcies a tothom

La QUINA celebrada el divendres va ser un èxit, tant per la participació obtinguda com pel bon ambient de tota la vetllada.
Volem donar les gràcies a tothom que d’una manera o d’una altra hi va participar: personal del centre, professorat, alumnes de 4t d’ESO, particulars… Llegeix més»

Màpping “Banyoles és Nadal”

El passat dia 3 de desembre els alumnes d’Emprenedoria de 4t ESO van participar en l’acte d’encesa de llums de Nadal de Banyoles d’enguany amb la creació d’un màpping col·laboratiu que es va projectar a la façana de l’Ateneu, a la Plaça Major.
Els alumnes dels… Llegeix més»