La setmana que ve: disfresses a l’institut !

Els alumnes de 1r de batxillerat us proposen les següents consignes per a la setmana vinent poder celebrar el carnaval:

• Dilluns 17: Venir amb la disfressa utilitzada al carnaval de Banyoles (d’aquest cap de setmana)
  • Dimarts 18: De gala
  • Dimecres 19: Pijama
  • Dijous 20: Vestits multicolors, és a dir,… Llegeix més»

Proper Eduquem en Família

El proper dimecres 19 de febrer té lloc una nova xerrada de l’Eduquem en família, aquest cop al nostre institut.
Transformar des de l’emprenedoria i la creativitat, per Xavier Verdaguer
Dia: dimecres 19 de febrer de 2020
Hora: a les 9 del vespre
Lloc: Institut Pla de l’Estany
Xavier Verdaguer… Llegeix més»

Concurs nou logo de l’institut !!

Reunit el jurat del concurs del nou logo de l’Institut, ha preseleccionat 3 dels 13 dissenys presentats. Ara, aquests 3 dissenys seran posats a votació de tota la comunitat educativa i, per això, si sou professor/a, personal d’administració i serveis, alumne/a o pare, mare o… Llegeix més»

Preparant el circ de 1r de batxillerat

Un any més l’alumnat de 1r de batxillerat prepara l’espectacle de circ que posteriorment presenten a tot l’institut i a les seves famílies. Fins al final del 2n trimestre, les sessions d’educació física aniran enfocades a la organització i realització de l’espectacle, els grups, el… Llegeix més»