Projecte T’hi emboliques?

El passat mes de Maig s’ha iniciat al nostre centre un nou Projecte Mediambiental, el Projecte T’hi emboliques?

El projecte T’HI EMBOLIQUES? és un projecte multidisciplinari, que ha sorgit per millorar la salut del planeta, però començant per intervenir en el nostre entorn més proper.
La visió… Llegeix més»

PROJECTE RENAIXEMENT : QUI REPRESENTO?

Aquest 3r trimestre, els alumnes de 3r d’ESO han realitzat un projecte sobre el Renaixement consistent en aprofundir en la vida i obra d’un/una artista, i triar-ne una per reproduir-la.
D’aquesta manera han treballat els diferents estils, tècniques, temes, colors i perspectives, i han viscut en… Llegeix més»

Nou material #STEAMCat

Des del projecte STEAMcat (Servei d’Innovació, formació i orientació) hem rebut un material molt interessant procedent del MMACA (museu de les matemàtiques de Catalunya), pensat per treballar les matemàtiques de manera lúdica. Aquesta setmana l’hem estrenat amb els alumnes de 3r F. És una magnífica oportunitat… Llegeix més»