Visita a la Clínica Salus Infirmorum

El passat divendres 13 de gener, els alumnes de primer del CFGM d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència varen visitar la Clínica Salus Infirmorum de Banyoles.

Durant la visita vam poder veure els equips i procediments que segueixen per rentar, desinfectar i esterilitzar equips, instruments i materials d’ús quirúrgic així com quins controls segueixen per assegurar-se que els procediments han estat satisfactoris.

També, ens varen explicar i mostrar els tipus de residus que es generen en un centre sanitari i com els emmagatzemen i gestionen dins i fora del centre.

Des del centre agraïm moltíssim a tot l’equip de la Clínica poder haver recuperat aquesta sortida després de dos anys sense poder-la fer a causa de la pandèmia.

Els alumnes van aprendre un munt i varen poder veure de primera mà com s’apliquen alguns dels procediments que han après a classe d’una manera més teòrica.