Inici del curs Escolar 22-23

Aquest dimarts dia 6 de setembre hi haurà l’acollida dels nous alumnes de 1r d’ESO al centre.

L’acollida serà de 9:00 a 11:00.

Tots els alumnes coneixeran el centre i el seu funcionament amb el seu tutor a la seva aula, on se’ls explicarà tot el que necessiten saber de cara a l’inici de curs.

Esperem que tots i totes hi pugueu assistir!

La resta d’alumnat començarà el curs el dia 7 de setembre amb l’horari habitual de 8:20 a 14:30 els alumnes de ESO i Batxillerat i de 14:30 a 19:30 els alumnes de cicles.

Durant la 1a hora els alumnes es reuniran amb els seus tutors a la seva aula ( trobaran les llistes amb els grups i aules a l’entrada de l’institut). La resta d’hores es seguirà l’horari habitual, però no cal que portin els llibres, ja que en aquesta primera sessió s’explicarà què es farà a les diferents matèries.

Els alumnes de cicles es trobaran a les 14:30 al pavelló de l’institut.