Comunicat AMiPA

L’AMiPA és l’associació de pares i mares de l’institut Pla de l’Estany i el nostre objectiu és treballar per a la millora i la qualitat de l’ensenyament dels nostres fills.

En forma part, d’aquesta associació qualsevol pare, mare o tutor dels alumnes que a principi de curs liquiden la quota com a associat. Actualment, l’AMiPA és representada per una junta formada per 6 membres.

Equip de l’AMIPA de l’INS Pla de l’Estany

• Presidenta: Gemma Ametller
  • Tresorer: Pep Viles
  • Secretària: Dolors Gallardo
  • Consell escolar municipal: Eva Ribes
    • Representant de l’eduquem en família:  Sara Ferran
    • Responsable correu electrònic Amipa: Carles Guillot
    • Representants consell escolar: Marta Iter  – Pep Viles – Imma Arbusa
    • Responsable de les xarxes socials: Anna Valencia

Representem tots el pares dins el centre i en institucions i organitzacions externes. Defensem els nostres interessos com a membres de la comunitat educativa, juntament amb els professors del nostre institut. Per exemple, col·laborem en la gestió de les activitats extraescolars de la tarda, participem en la venda de llibres… També fem aportacions econòmiques per tal de col·laborar i garantir l’educació dels alumnes, quan el centre o el Departament no ho poden assumir, com renovar una dotació d’ordinadors o comprar llibres de lectura i, enguany, col·laborem en la contractació de l’auxiliar de conversa en anglès.

Considerem molt important la participació dels pares i mares en l’educació dels fills, és per això, que demanem que us animeu a col·laborar amb l’AMiPA en aquesta tasca de suport a l’institut.

RETORN QUOTES de germans

Famílies, us recordem que es retornen quotes de més d’un alumne al centre el mes de setembre, octubre (empresa responsable Iddink). En el cas que no el rebeu heu de reclamar a l’Amipa durant el mes de novembre i desembre. (a partir d’1 de gener ja no retornem quotes sap molt de greu).

Podeu posar-vos en contacte amb l’AMIPA a través del correu electrònic: amipa@inspladelestany.cat o per telèfon al +34 676 19 14 83 (Gemma Ametller, Presidenta de l’AMiPA).