Concurso de la leyenda de Halloween

Aquest any, des del departament de Llengua castellana i Llengües clàssiques, hem celebrat amb els alumnes d’ESO el “Concurso de la leyenda de Halloween” on el premi eren dues entrades lliures al cinema per cada guanyador de curs.
En aquest concurs volíem unir algunes vessants artístiques (creació literària, cinema, dibuix), per això, se’ls demanava que s’inventessin una llegenda de Halloween ambientada al centre o a la comarca (segons el cicle), que decoressin el document o una caixeta en forma de tomba (també segons el cicle) i que incloguessin en el text algun dels aspectes treballats a classe (marcar una impersonal, incloure cinc figures retòriques…).Per avaluar aquesta activitat hem tingut en compte la lectura expressiva davant els companys, la coavaluació, l’ús dels aspectes teòrics aplicats al text…
De cada classe se n’han triat dues llegendes per participar al concurs.

Els alumnes seleccionats dels diferents cursos són:

• 1r d’ESO  Pau Noguer, l’Aina Jordà, l’Isaac Mir, en Guillem Pons, l’Erik Fajardo, la Queralt Ramió, en Toni Cobos, la Sasha Tkachenko, l’Iris Marín, l’Ariadna Vilà, en David de la Fuente, l’Isona Oliva, en Biel Masó i la Judit Checa.
  • 2n d’ESO L’Ariadna Cuéllar, la Marwa Hamdan, la Laura Ripoll, l’Abril Naranjo, la Luana Sánchez, la Woude Yock, l’Arnau Galceran, la Joana Massanes, en Damià Fort, l’Adam Lakhal, la Nina Mir i en Paulo Noguer.
  • 3r d’ESO L’Elna Ramió, la Bruna Torramilans, la Bruna Aguilar, la Paula Parés, la Jana Tubert, la Vinyet Riera, la Lídia Castro, la Cristina Caula, la Judit Cardona, l’Ivan Masó i la Juliana Salas.
  • 4t d’ESO La Sofia Morfulleda, en Harold Rosas, en Bru Serrà i l’Ònia Juanola.

Després de les votacions realitzades pels professors del departament de Llengua castellana i Llengües clàssiques, els guanyadors han resultat en Biel Masó (1r), l’Ariadna Cuéllar (2n), la Paula Parés (3r) i la Sofia Morfulleda (4t).

Volem transmetre la nostra felicitació als guanyadors i, també, l’enhorabona a tots els alumnes de l’ESO, ja que els hem vist molt engrescats en aquesta nova activitat del departament i ens han fet comentaris molt encoratjadors i emocionants. Tant l’actitud com la implicació i els comentaris ens han demostrat, un cop més, la grandesa de la nostra feina.