4a Cursa de la Dona del Pla de l’Estany

Us informem que el pròxim 4 de juny tindrà lloc la 4a cursa de la dona del Pla de l’Estany, la cursa començarà al pavelló de Porqueres a les 9:00 del matí i un cop finalitzada se us oferirà un entrepà de botifarra i una aigua, també disposeu d’una samarreta que la podreu anar a buscar el divendres 2 de juny o el dissabte 3 de juny.

Si esteu interessades a participar, teniu temps per apuntar-vos al lloc web fins al 3 de juny o bé presencialment al Centre Cívic o al Pavelló de Porqueres fins al 23 de maig. El donatiu que podeu fer és a partir de deu euros.

Aquesta cursa ha estat organitzada per la Fundació Oncolliga i la participació dels alumnes de 3r ESO de l’Institut Pla de l’Estany. Els alumnes han ajudat en el disseny de la samarreta i la difusió, i durant en els dies pròxims a la cursa o durant el transcurs d’aquesta, repartiran les samarretes, senyalitzaran el recorregut i donaran suport logístic.

TENYIM DE ROSA LA COMARCA!