LES MATEMÀTIQUES es toquen, es veuen i es viuen

Aquesta és una de les activitats que el departament de Ciències de  l’institut ha programat pel seus alumnes de 1r i 2n d’ESO dins la programació de la Setmana de la Ciència.

Els dies 14, 17 i 18 de novembre els alumnes de 1rA, 1rB i 1rC respectivament, han participat en aquesta activitat que s’ha realitzat al Centre Cívic de Poblenou de Pineda de Mar.

Els alumnes al Centre Cívic i durant 3 hores van poder gaudir de: Una exposició itinerant del MMACA, jocs d’estratègia i construccions i finalment participaven en un taller on treballaven, jugant, la probabilitat, el càlcul mental i la construcció d’una cúpula.

L’experiència ha estat molt positiva.

En els enllaços següents podeu veure imatges fotogràfiques de les activitats realitzades.