VISITA DELS ALUMNES DE 2n D’ESO AL CENTRE DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS A MATARÓ

El passat 4 de novembre, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar el Centre Integral de Valorització de Residus del Maresme a Mataró, com a activitat emmarcada dins del Programa Mediambiental del nostre Institut.

Van gaudir de les següents activitats:

• Aula ambiental, on s’exposava el que es pot fer des de casa per minimitzar els residus;
  • Visita guiada, recorregut que van fer els alumnes acompanyats per un monitor explicant totes les instal·lacions de la planta;
  • Esfera verda, on, mitjançant unes ulleres de realitat virtual i amb l’àudio integrat, els alumnes van sobrevolar la planta de tractament, van viatjar a l’espai i van aterrar a una ciutat del futur. També van conèixer diferents conceptes al voltant del reciclatge, com el downcycling o l’economia circular.

L’alumnat va conèixer de primera mà el tractament que es fa dels residus del contenidor de rebuig que provenen del nostre municipi. A més, van aprendre les diferents formes de producció d’energia del centre de residus.

Esperem que el nostre alumnat s’hagi impregnat de bones idees per a la gestió dels residus domèstics! Podeu clicar la imatge per veure tot el recull fotogràfic.