VISITA A MAASTRICHT I RETROBAMENT AMB POLÒNIA

Dimarts 4 de maig, els nostres alumnes que es troben d’Erasmus a Polònia  van anar a l’institut Haupschule Hückelhoven II, on estudien els estudiants que ens van visitar recentment. Al matí, els alumnes van aprendre i cantar una cançó tradicional alemanya anomenada «Lorelei» amb els nostres amics alemanys.

A la tarda, van passar la frontera per anar fins a la ciutat holandesa de Maastricht, d’on tots en van sortir meravellats.

El dimecres 5 de maig, els alumnes i professors han visitat l’alcalde de la ciutat que els ha explicat una mica d’història de la ciutat i han tornat a l’escola on s’ha fet un concurs de preguntes relacionades amb el tema Europa. En aquest concurs s’han retrobat amb els alumnes polonesos, que també hi han participat de manera telemàtica.

Finalment, han dinat a l’escola, que ha preparat menjar típic alemany i una barbacoa.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies!