BRIDGING CULTURES: L’OPTATIVA ETWINNING A 3r

Els alumnes de 3r estan col·laborant en un projecte anomenat Bridging Cultures a l’optativa d’Etwinning. En aquest projecte estem col·laborant amb escoles d’aquests països: Turquia, Romania, Itàlia i Polònia.

A classe, els alumnes han realitzat diferents activitats per tal de:

1. Presentar-se i felicitar el Nadal. Per fer-ho han creat uns avatars en línia que acompanyen un text descriptiu  i han fet una felicitació al canva.
  2. Explicar el menjar típic del país escrivint-ne la recepta i gravant un vídeo per mostrar els passos i així compartir-ho amb les altres escoles.
  3. Crear un llibre de receptes conjuntament: Amb les receptes de totes les escoles s’ha fet un recopilatori en format llibre amb l’eina BookCreator.
  4. Conèixer altres països a través de Genially. Totes les escoles han treballat amb un mapa d’Europa on han marcats els indrets més turístics de cada comunitat autònoma i han explicat una festa de la zona. A més, han agafat una imatge d’un lloc turístic i l’han convertit en un trencaclosques emprant jigsawplanet. Us deixem l’enllaç del genially i d’alguns trencaclosques.

Encara ens queda un parell de mesos de col·laboració i continuarem realitzant tasques que obren els seus horitzons cap a Europa.