TIBIDABO!

El darrer 24 d’octubre els alumnes de 3r vam gaudir d’una excursió al parc d’atraccions Tibidabo. Vam pujar l’autocar a les 8:00 hores, per arribar a les 9:30 hores al Tibidabo després d’haver caminat durant 15 minuts des d’on ens va deixar l’autocar. Vam esmorzar fora del parc contemplant les vistes des de la muntanya del Tibidabo. Després ens vam dividir en grups de 18 alumnes, per facilitar els torns de pujada a les atraccions i les explicacions. En el procés de l’excursió s’anava completant un dossier que més tard s’hauria de lliurar. El dossier contenia exercicis que ja havíem practicat a classe.

L’activitat estava formada per una part teòrica, que oferia problemes com l’estructura de les màquines i la força que requerien, i una part pràctica que consistia en gaudir de les vistes i de les atraccions després d’acabar l’activitat proposada. Sens dubte, ha estat una excursió triomfadora, amb satisfacció tant per part dels alumnes com pels professors i monitors.

Cliqueu a la imatge per a veure l’àlbum de fotos.

Redactat per:

Adam Zait, Carla Sánchez, Júlia Rodríguez i Soufian El Khalifi.