ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el Consell Escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: professorat, alumnat, pares, personal d’administració i serveis, ajuntament i equip directiu.

La funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre.

Els membres del Consell Escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Convocatòria d’eleccions al consell escolar:

En la present convocatòria el nombre de representants que cal escollir és el següent:

• Sector famílies: 1 membre.
  • Sector professorat: 2 membres.
  • Sector alumnes: 3 membres.
  • Secor PAS: 1 membre.

El cens electoral de tots els sectors es publicarà el dia 30 d’octubre fins al dia 6 de novembre a les 14:30 h.

Les candidatures s’han de presentar per escrit en els impresos adients a direcció fins al dia 14 de novembre a les 14:30. Els impresos es poden demanar a direcció.

El dia 15 de novembre es faran públics els candidats al Consell Escolar per sectors.

Les votacions dels 4 sectors: PAS, professorat, famílies i alumnes es faran el 20 de novembre.

• Les votacions del sector alumnes es faran el dilluns 20 de novembre al matí. La mesa electoral se situarà en la biblioteca del centre i aniran passant de forma ordenada els alumnes per aules al llarg del matí.
  • Les votacions del sector professorat es faran el dilluns 20 de novembre a les 15:30 h en un Claustre extraordinari al gimnàs.
  • Les votacions del sector famílies es faran el dilluns 20 de novembre de 16:00 h a 18:00 h a la Biblioteca.
  • Les votacions del PAS es faran el dilluns 20 de novembre de les 9.00 h a 10.00 h al despatx de la Coordinació Pedagògica del centre.

Finalitzades les votacions, en sessió pública, es faran els escrutinis dels vots emesos i posteriorment es proclamaran els candidats electes.

El dilluns 18 de desembre a les 18:00 es constituirà el nou Consell Escolar renovat.