SORTIDA A BARCELONA: HUMAN BODIES I INEFC

El dimarts 12 de febrer els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Pineda van fer dues visites culturals a Barcelona.

La primera va ser a Human Bodies, una exposició temporal que es troba al 3r pis del centre comercial  de “Les Arenes” de Barcelona, situat a la plaça Espanya. La visita estava dividida en 8 espais que corresponien als diversos sistemes i aparells del cos humà. Van poder veure de prop com estem fets per dintre i van comprovar de primera mà les proporcions dels diversos òrgans que tantes vegades s’havien preguntat.

L’exposició té una audioguia que va indicant el camí a recórrer pels 68 expositors de què disposa. Durant l’exposició els alumnes van emplenar un dossier preparat per a la visita per contestar a qüestions molt senzilles que han treballat a l’assignatura de biologia durant 4 mesos de classe.

En una segona part de la jornada es van desplaçar a peu des de la plaça Espanya fins a Montjuïc on van poder visitar l’edifici del INEFC (Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya). El professor d’educació física els va guiar el camí, pujant per les escalinates que acabaven en una vista panoràmica de la ciutat. Un cop allà, van poder veure en directe com es fan classes en aquesta Universitat i van observar de prop moltes de les instal·lacions de què disposa. En el moment de la visita van veure  un entrenament de Rugby, de classe corporal, de dinàmiques de grups i fins i tot de com es fa un examen a la Facultat.

Clica la imatge per a veure el recull de fotografies.