PROJECTE HORT

Enguany hem estrenat l’aula oberta al nostre centre i amb ella una metodologia diferent d’aprenentatge. La possibilitat de treballar els continguts curriculars a través de projectes amb aquest grup reduït d’alumnes enriqueix el nostre centre molt més enllà dels límits d’aquesta aula. Una prova d’això és el fet que enguany, per primera vegada, disposem d’una petita horta ecològica de la qual comencem a treure’n els primers fruits. Aquests fruits volem compartir-los amb tothom qui ho desitgi i  estigui vinculat a la comunitat educativa del nostre centre (alumnes, PAS, professorat). És per això que el divendres dia 22 us convidem a participar de la primera calçotada de l’Ins Pineda de Mar. Entenem la calçotada com una festa clau de la nostra gastronomia, però sobretot com un esdeveniment de trobada, relació i vincle entre alumnes, PAS i professorat fora de les aules. El menú que oferim són calçots i salsa romesco, botifarra a la brasa (amb opció halal), pa, beguda i postres i el preu és la voluntat entre 5 i 10 euros.