SEGONA FASE DEL FEM MATES I +MATES 2022

El dissabte dia 26 de març un grup d’alumnes del nostre centre es van enfrontar al repte que els van proposar les diferents associacions de professors de matemàtiques que formen el FEEMCAT. L’esdeveniment es va dur a terme a l’institut Serra de Noet a Berga, organitzat concretament per l’associació APaMMs i que corresponia a la segona fase del Fem Matemàtiques i el +MATES 2022.

Els alumnes que van participar van ser: Núria Barranco, Julieta Mosquera i Míriam Hernández de 1r d’ESO; Nadia Abriza, Sandra Cid, Aura Palau i Abril Oliva de 2n d’ESO; i finalment Jan Saló, Nil Mirón, Daniel Sánchez  i David Aguilera de 3r d’ESO.

Aquesta jornada acull alumnat de tota Catalunya distribuïts en diferents associacions i és una oportunitat per a conèixer gent nova i treballar les matemàtiques d’una manera lúdica i competencial. A les 9 del matí es va fer la rebuda dels participants i seguidament es van fer les proves individuals del Fem matemàtiques i les de grup del +MATES. Després d’un bon esmorzar, va tenir lloc la gimcana matemàtica. Segons la puntuació de les proves, els grups obtenien un determinat número de peces de tangram amb les quals havien de construir com a activitat final alguna figura típica de la Patum de Berga.

Finalment, a l’entrega de premis, dues de les nostres alumnes, la Julieta Mosquera i l’Aura Palau, van aconseguir un premi en la categoria de gimcana matemàtica. Moltes felicitats! Aquest any no hi ha hagut cap participant del centre classificat de les proves individuals per a participar a la 3a fase, que tindrà lloc el 7 de maig a Montserrat. No obstant, s’ha fet molt bona feina i donem l’enhorabona a tots els participants i molta sort per als classificats!