RADIO PINEDA

El passat 6 de març un grup d´alumnes del nostre centre (Nerea López, Ainhoa Sicília, Roger Moldonado, Nayara Mancheño i Laia Molina, de 1r d´ESO; Martí Rivera, Marc Puig, Anna Mora, Susanna Ruíz, Carmen Merolla i Maria García, de 2n d´ESO; Lucía Rejano, Kevin Sánchez, Bianka Ramon, Abel Tur, Paula Martínez, Aaron Garrido i Gerard López, de 3r d´ESO) van participar al programa El Rondallaire de Ràdio Pineda. En concret van gravar tres rondalles: “El llop”, “El sabater Martí” i “Cara de Rosa”, recollits per la folklorista pinedenca Sara Llorens. L´experiència va ser molt enriquidora i tots els alumnes en van sortir molt engrescats! L´emissió dels contes de El Rondallaire tindrà lloc els dissabtes a la una del migdia i es remetran els diumenges.

radio-pineda-3

Si vols veure les fotos clica aquí