CONCURS MIRALLETRES

El passat divendres 3 de març alguns alumnes del nostre centre van participar al concurs Miralletres, una activitat que s’ha organitzat per segon any dins del Pla Lector de Pineda de Mar que impulsen les Biblioteques, els Serveis Educatius de l’Alt Maresme, i l’Ajuntament de Pineda. Els objectius són promoure la lectura i l’ús de la llengua catalana, mitjançant una activitat lúdica en forma de concurs de televisió. Enguany, el Miralletres s’ha fet a l’Auditori de Pineda. Es tracta de lletrejar paraules, a l’estil del joc del programa El Gran Dictat. Els participants al Miralletres han estat l’alumnat de 3r de primària a 4t de l’ESO, repartits en quatre categories. En concret hi van participar en Pol Capdevila i la Camila Chávez, de 1r d´ESO; en Marc Puig i en Kevin Kaudasch, de 2n d´ESO; l´Aaron Garrido i la Laura Ruíz, de 3r d´ESO; i l´Arnau Reixach i en Juan Vargas, de 4t d´ESO. Tots plegats van fer un molt bon paper i dos d´ells van guanyar en la seva categoria: Marc Puig de 2n ESO B i Joan Vargas de 4t ESO B, ambdós en la categoria C. Moltes felicitats!

Clica a sobre d’aquest enllaç per veure les fotografies de la jornada.