PREINSCRIPCIÓ ESO (Curs 2022-2023)

Període de preinscripció a l’ESO

Codi de centre: 08065366

Informació sobre els tràmits

Podeu consultar la pàgina  Web del Departament d’Ensenyament per conèixir a fons tots els tràmits de la preinscipció i matrícula de l’ESO clicant al següent enllaç:

Novetats!

Llista d’alumnes assignats al centre i llista d’espera 10/06/2022

Per consultar la llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició cliqueu aquí.

Per consultar la llista d’espera cliqueu aquí

Llista ordenada a 11/05/2022

Per consultar la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició ordenada a 11/05/2022 podeu clicar aquí

Llista baremada amb les reclamacions resoltes

Per consultar la llista provisonal baremada cliqueu aquí i després a sobre de la imatge que apareix per veure-la més gran.

Llista provisional baremada

Com fer la preinscripció escolar?

Com emplenar la solicitud de preinscripció?

Com pots digitalitzar la documentació pels tràmits en línia?

Oferta de Places

En el cas que us trobeu alguna dificultat en el procés de preinsicripció podeu contactar amb nosaltres a: secretaria@inspineda.com o al telèfon 93.767.18.83.