GRADUACIÓ DE LA PRIMERA PROMOCIÓ DE BATXILLERAT

El passat 27 de maig es va celebrar la graduació de la primera promoció de Batxillerat del nostre centre.

L’acte va estar dirigit pels propis alumnes de 2n de Batxillerat, i va comptar amb parlaments d’alumnes i professors, projeccions, actuacions i també amb el tradicional lliurament d’orles. La directora va tancar la celebració amb un breu discurs. Posteriorment, es va oferir un pica-pica a tots els assistents.

La jornada va ser molt especial i emotiva per a tots, especialment per als nostres alumnes, als quals els hem vist créixer i madurar com a persones al llarg de tots aquests anys.

Volem fer públic el nostre agraïment als propis alumnes de Batxillerat (que van organitzar la festa i van decorar l’escenari), a un grup d‘alumnes de 4t d’ESO (que es van encarregar de la taula d’imatge i so i de les fotografies que veureu en aquest article), també a l’AMPA, pel seu ajut incondicional, als professors i familiars assistents… Entre tots vam fer que gaudíssim d’unes hores inoblidables.

Felicitats, nois i noies, us ho mereixeu! Aquí us deixem les imatges del dia i el vídeo recull de fotografies dels alumnes.

Properament publicarem el reportatge de la celebració.