PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE

Us donem a conéixer el PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE de l’Insitut Pineda de Mar aprovat per part del Consell Escolar el 9 de setembre de 2020. Aquest Pla estarà en permanent revisió i actualització seguint les indicacions que es vagin rebent des del Departament d’Educació i la Conselleria de Salut en funció de l’estat d’evolució de la pandèmia causada pel COVID-19.

Accés al PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE

Accés al Protocol de Gestió de casos Covid als centres educatius

També us fem arribar dos enllaços més que ens ha transmés la Conselleria de Salut i el Conseller d’educació

Us recordem que tots els alumnes cal que portin signat el dia 14 de setembre el full de declaració de responsabilitat que trobareu enllaçat a l’article.

Declaracio responsable setembre