NÚRIA BARRANCO, FINALISTA DEL FEM MATES!

Aquest darrer dissabte 7 de maig l’alumna de 1r d’ESO del nostre centre Núria Barranco va participar a la fase final del Fem Matemàtiques 2022. Montserrat ha estat l’indret encarregat d’acollir aquesta 28a edició del concurs. Els participants van desenvolupar les proves individuals a les aules de l’escolania i van realitzar les proves de grup en una gimcana organitzada en diferents indrets de l’entorn. Felicitem els guanyadors/es dels respectius cursos de primària i secundària d’aquesta última fase! Els tres primers classificats de 6è de Primària i de 2n d’ESO representaran Catalunya a l’Olimpíada Estatal d’alumnes que organitza la Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas, la FESPM. També celebrem i donem l’enhorabona a la Núria per haver aconseguit ser finalista entre els únics 71 participants d’aquesta darrera fase dels 12.000 que s’hi van presentar a l’inici del concurs. L’encoratgem a seguir participant a ella i als seus companys/es en les properes edicions!