MÉS RECONEIXEMENTS I PREMIS A L’INSTITUT PINEDA

El passat divendres 12 de gener es va dur a terme el lliurament de premis i d’altres reconeixements, a fi de promoure l’excel·lència entre els nostres alumnes.

L’acte ha estat coordinat per la Cap de Departament de Ciències i ha tingut lloc a la Biblioteca al llarg de l’hora del pati. El lliurament de premis i diplomes ha comptat amb la nostra directora Conxi Peña i els professors Óscar Martínez (Coordinador Copa Cangur) i Joaquim Fernández (Coordinador Torneig d’Escacs).

En primer lloc es van entregar els premis a aquells alumnes que no van poder assistir al centre el passat 20 de desembre, dia el qual es va dur a terme el lliurament de premis durant l’acte de Nadal. Posteriorment es van entregar els diplomes als alumnes que han participat al primer torneig d’escacs de l’institut Pineda de Mar. I finalment es van lliurar els reconeixements, a través d’un diploma, a alguns alumnes que faltaven d’assignació de la Copa Cangur 2024, els quals hi participaran el proper dijous 25 de gener.

Desitgem promoure entre el nostre alumnat la participació amb aquests tipus d’activitats i estimular una formació més completa i excel·lent.

Cliqueu aquí per a veure l’àlbum de fotografies.