COPA CANGUR

Com cada any, des de ja fa uns quants anys, un grup d’alumnes de l’institut es presenta al concurs de matemàtiques de la “Copa Cangur”. És molt emocionant, ja que la dinàmica d’aquest concurs afavoreix la participació de tots els membres de l’equip, la competitivitat i el treball en equip.

Enguany la seu va ser a l’institut Thos i Codina de Mataró, on estava tot organitzat per dur a terme el concurs amb dos torns; al primer, van participar els diferents equips de la categoria “Cadet”, corresponent a alumnes de 1r i 2n d’ESO. I a continuació els de la categoria “Junior”, format pels alumnes de 3r i 4t d’ESO.

Un equip de cada categoria va representar al nostre institut i s’ha de dir que ho van fer molt i molt bé, acabant en cinquè lloc l’equip cadet i en quart lloc l’equip junior. Enhorabona a tots els participants!

També volem aprofitar per engrescar a tothom que li agradin les matemàtiques i vulgui passar un jornada diferent i divertida aprenent a resoldre problemes. El curs vinent estigueu atents i participeu al concurs de selecció dels equips que es fa al primer trimestre!