LA CLOENDA DEL VIATGE A GRÈCIA

Dia 5: Tornem a l’escola

Divendres va ser l’últim dia de l’estada a Komotini i vam tornar a l’escola per fer un seguiment del projecte que estan portant a terme allà (que segueix el mateix procediment que els nostres alumnes estan fent) i van intercanviar conclusions dels resultats obtinguts en ambdós països. Després es va fer el lliurament dels certificats d’assistència i per finalitzar, els alumnes van fer un petit taller consistent en fer un petit test decoratiu en un pot de vidre amb esqueixos de plantes xeròfites.

Dia 6: Tornem a Atenes

Per acabar aquest viatge amb magnificència, van tornar a Atenes per visitar l’Acròpolis, un dels 7 turons que envolta la ciutat, que conté els temples més famosos i importants com el Partenó, el temple de Nike i d’Escolapi i el teatre de Dionisi. Aquesta visita es va fer amb una guia local que va explicar històries i batalletes de les successives ocupacions de Grècia. Un cop va acabar, van anar al Museu de l’Acròpoli, que conté peces originals i còpies de l’indret visitat anteriorment. Finalment, van recórrer el barri de Plaka, el més antic de la ciutat, i van tornar a l’aeroport per agafar el vol cap a Barcelona.

Aquí teniu les fotografies!