FEM MATES 2016

IMG_1714

10.500 alumnes de tot Catalunya han participat al Fem Mates 2016. Fem Mates és una activitat matemàtica que fomenta aprendre matemàtiques a través de la solució de problemes que els alumnes resolen treballant en equip. Aquesta primera fase es realitza en el centre i els treballs s’envien a l’associació ApaMMs qui selecciona els millors i convoca els seus autors a una segona fase.

Aquest dissabte 16 d’abril 8 alumnes de l’institut han participat en aquesta segona fase del Fem Mates 2016 que ha tingut lloc a l’institut Esteve Albert de Sant Vicenç de Montalt.

La Jihane, la Maria, en Marc i l’Anna de 1r d’ESO i la Paula, la Jannina, la Laura i la Laia de 2n d’ESO han realitzar una prova a nivell individual i després d’esmorzar han fet una gimcana matemàtica amb nois i noies de diferents llocs de Catalunya.

En acabar han donat els resultats de les proves individuals per veure quins eren els 5 classificats de 6è de primària, de 1r d’ESO i de 2n d’ESO que participarien a la Final Catalana que tindrà lloc el dia 21 de maig a Girona.

L’Anna Mora ha aconseguit el 3r lloc del grup d’alumnes de 1r d’ESO.

Moltes felicitats a tots i bona sort a l’Anna a la Fase Final de Girona!!!

IMG_1732