CONCURS “DISSENY DEL LOGOTIP DE L´INSTITUT DE PINEDA DE MAR”

L’objectiu del concurs és seleccionar un logotip destinat a ser la imatge de l´institut de Pineda de Mar, que pugui ser utilitzat en totes aquelles activitats, campanyes, programes, publicacions, etc. Així mateix, aquest logotip pot utilitzar-se per a les produccions audiovisuals que realitzi el centre.

PROCEDIMENT

Per al present concurs s’estableix un procediment obert de participació a alumnes, professors i pas. Per a la selecció del logotip guanyador s’utilitzarà la fórmula de concurs amb intervenció de jurat.

PARTICIPANTS

El concurs està obert a la comunitat que treballa o estudia al centre. Cada concursant podrà presentar diverses propostes, sense estar limitat el nombre d’elles, seguint les indicacions que s´expliquen a l’apartat setè d´aquestes bases.

PROPOSTES

Les propostes de logotip hauran de ser originals i inèdites. S’aconsella fer servir colors que siguin fàcilment traslladables a escala de grisos, per tal que el logotip que resulti guanyador pugui ser utilitzat tant en color com en blanc i negre.

CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES PROPOSTES

El jurat prendrà les seves decisions amb total independència i en base als criteris de valoració que es determinin, els quals, en tot cas, hauran de basar-se en el valor artístic i simbòlic de les propostes. Es recomana que la imatge sigui senzilla, és a dir, que sigui identificable a simple vista. A més de la qualitat i la capacitat de representació del logotip, es valoraran de manera positiva aquelles propostes que mostrin com s’adapta el logotip a espais i formats alternatius possibles (imprès sobre paper – cartes, comunicacions,tríptics, fulletons… ), en una pàgina web, etc.).

JURAT I VEREDICTE

El jurat encarregat de seleccionar el disseny guanyador estarà constituït pels professors Carles Tagua, Eugènia Geli, Lídia Vilches i Eva Domínguez, i  per l’alumne Pol van Riet.

El veredicte del jurat es farà públic al Moodle del centre, el dia 21 de juny.

El jurat es reserva el dret a declarar el premi desert i a convocar un nou concurs al qual només es podrà participar  presentant-hi nous treballs.

PRESENTACIÓ DE PROPOSTES

El termini d’admissió de propostes estarà obert fins al divendres 27 de maig. Les propostes s’hauran de presentar a la consergeria del centre.

Els treballs es poden fer de manera tradicional, a mà o amb programes digitals. Cada proposta (logotip i, si es realitza, la variant del logotip) s’haurà de presentar en suport digital desat en un CD (en format .jpg) i en versió impresa amb una bona resolució, per tant, els treballs fets a mà, s´hauran d’escanejar.

Les propostes es presentaran en un sobre tancat. Hauran de contenir en el seu interior un paper amb el nom i cognoms del seu autor.  Aquest sobre anirà identificat en el seu exterior amb la rubrica “Concurs per al disseny del logotip del centre”.

PREMI

S’estableix un premi per al logotip seleccionat.  Estarà dotat d´un complert lot de material artístic.

S’estableixen dos accèssits, dotats amb material artístic.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL

El logotip premiat quedarà en propietat exclusiva del centre, el qual tindrà completa llibertat per utilitzar el logotip premiat.

ACCEPTACIÓ DE LES BASES

La participació en el concurs comporta el coneixement i l’acceptació aquestes bases.

Cliqueu aquí per descarregar les bases del concurs complertes