EL GUITARRISTA CARLES GELI FA UNA AUDICIÓ PER ALS ALUMNES DE 1r d’ESO

El passat divendres 17 de febrer, com a cloenda a la unitat didàctica dels instruments musicals, inclòs en l’assignatura de música, Carles Geli va presentar la guitarra al nostre alumnat, amb la interpretació de peces musicals acompanyades d’una explicació sobre l’instrument.

L’objectiu de l’audició era que l’alumnat escoltés i veiés la interpretació en directe d’un instrument musical. El guitarrista va destacar l’origen mil·lenari de l’instrument i la seva evolució fins als nostres dies. A més, va presentar les diferents parts de la guitarra acompanyat d’imatges sobre el seu procés de construcció artesanal. Geli va interpretar peces de diferents èpoques i estils, ressaltant la importància de mantenir viva la música antiga i la gran versatilitat de la guitarra en diferents estils musicals.

El músic va entrar a cadascuna de les classes de 1r d’ESO, per apropar la música en viu a l’alumnat, el qual va poder preguntar sobre les seves inquietuds al final de l’audició. L’activitat va agradar molt, valorant molt positivament la iniciativa del departament d’expressió de l’institut.

Si vols veure més fotografies clica aquí