CALÇOTADA

El passat 1 de març, vàrem celebrar la tradicional calçotada de l’INS Pineda de Mar. Alumnat, professorat, membres PAS i ex-alumnes ens vam reunir, al acabar les classes, al pati del nostre centre. Vam poder gaudir d’un dinar preparat per l’alumnat de primer de batxillerat, el qual incloïa calçots del nostre propi hort i botifarres. Enguany i per primera vegada, aquesta calçotada ha format part de la preparació i subvenció referent a la sortida que els alumnes de primer de batxillerat durant a terme a mitjans d’abril.

Aquesta sortida està prevista durant 4 dies, on els alumnes creuaran diverses comarques coneixent el patrimoni natural, històric i cultural del Montnegre, el Montseny, les Guilleries i la zona volcànica de la Garrotxa. Fomentant l’autogestió d’alguns àpats i pernoctacions.

Per això aquesta calçotada, com dèiem, ens ha servit de prova per comprovar com a  l’hora de cuinar ens en podem sortir i al mateix temps, tots els guanys es destinaran a subvencionar part de la sortida.