2a FASE DEL CONCURS FEM MATES 2017

Dissabte 1 d’abril a les 9h del matí ens vam trobar uns 320 alumnes  a l’Escola Pau Vila i Dinarés de Terrassa per participar a la Segona Fase del Fem Matemàtiques2017 . El matí, tot i ser plujós i no deixar que poguéssim fer la Gimcana Matemàtica, sí que va deixar que els 7 alumnes  del nostre institut que s’havien classificat: La Nora, la Marta, la Sara i l’Andrea de 1r d’ESO i la María, la Jihane i l’Anna de 2n d’ESO fessin la prova individual. Aquesta prova consisteix en la resolució de 3 problemes matemàtics. La jornada matinal acabava amb la selecció dels 6 millors alumnes de 1r i 2n d’ESO que havien resol millor les activitats.

Les quatre alumnes de 1r d’ESO van dissenyar-se una samarreta per l’ocasió i,  a més a més,  la Sara López de 1r d’ESO va quedar 1a classificada  i passarà a la Final del Fem Mates de tot Catalunya.

MOLTES FELICITATS A TOTES  i en especial a la Sara.