Diagnosi

Com a resultat de la diagnosi d’un estudi realitzat al INS Pineda de Mar seguint les pautes del Departament d’Educació, que inclou diverses enquestes al professorat, a l’alumnat i a les famílies, entrevistes amb caps de departament i membres de direcció…, fent servir eines de diagnosi donades des de l’àmbit europeu (eines selfie), diagnosi qualitativa per àrees, valorant com a paràmetres els ítems del pla TAC del centre, s’ha aconseguit identificar els punts forts (vegeu taula de punts forts), així com també s’han detectat els punts febles (vegeu taula de punts febles).

La recol·lecció d’aquesta informació ha permès, no només la detecció dels esmenats punts forts i febles, i fer aquesta diagnosi pública, sinó que també ha permès l’inici d’un procés de millora continua de l’estratègia digital amb l’establiment d’uns objectius prioritaris. S’han revisat els documents organitzatius del centre que incorporen la competència digital, com també els mètodes d’organització dels usuaris de centre i els mètodes de comunicació entre els professionals del centre i entre l’alumnat i les seves famílies. S’ha planificat també actuacions respecte a la competència digital de l’alumne i respecte a la competència digital de professorat.