CONCERT DE GUITARRA CLÀSSICA PER ALS ALUMNES D’HISTÒRIA DE LA MÚSICA

IMG-20170406-WA0001

Els alumnes d’història de la música van assistir el dimarts 4 d’abril a un concert de guitarra clàssica, a càrrec de Carles Geli, a l’espai Can Comas de la nostra ciutat. El concert, organitzat pel departament d’expressió de l’institut, anava dirigit a l’alumnat que cursa l’assignatura optativa de 4rt d’ESO com a complement als coneixements teòrics impartits al llarg del curs. L’objectiu principal és apropar la música clàssica en viu i permetre noves experiències musicals al nostre alumnat.

IMG-20170406-WA0002

Carles Geli va oferir un repertori variat de peces de diferents estils i èpoques, des de música antiga, fins a ritmes llatinoamericans, passant per obres que han esdevingut clàssiques dins el repertori guitarrístic de grans compositors com Tàrrega o Albéniz. El guitarrista acompanyà les seves interpretacions d’interessants explicacions i reflexions sobre la música que escoltarien. L’alumnat, que seguí amb molta atenció tot el concert, va tenir ocasió de conversar al final del certamen amb el guitarrista, qui va destacar la importància de la música clàssica. Algunes obres escoltades en el concert es poden reviure a través de la pàgina web del mateix guitarrista.