Sortida al centre budista Nagarjuna

El passat dijous, l’alumnat que cursa la matèria de religió de 3r d’ESO va realitzar una sortida al centre budista Nagarjuna del Poblenou. Aquesta activitat va ser una oportunitat única per a l’alumnat per conèixer de primera mà la pràctica i les creences budistes.

Després d’un breu recorregut pel barri, l’alumnat va ser rebut per Marga, una monja budista que els va mostrar les diferents dependències del centre, incloent-hi una sala de meditació i una sala d’ofrenes. Després d’aquesta visita guiada, l’alumnat va participar en una sessió de meditació guiada, on van poder experimentar la calma i la concentració que aquesta pràctica proporciona.

La monja també va oferir una xerrada sobre el budisme, on va explicar les creences fonamentals i les pràctiques que defineixen aquesta religió. Els alumnes van poder fer preguntes i obtenir una visió més profunda sobre la filosofia i les pràctiques budistes.

Aquesta sortida va ser una oportunitat enriquidora per a l’alumnat, que va poder aprendre sobre una religió diferent a la seva i experimentar noves pràctiques. L’alumnat va mostrar un gran interès per la religió budista i va valorar molt positivament aquesta oportunitat de coneixement.

En resum, la sortida al centre budista del Poblenou va ser una experiència molt enriquidora per a l’alumnat de religió i va contribuir a ampliar la seva visió del món i les diferents pràctiques religioses.

Per més informació: https://www.nagarjunabcn.org/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *