Sortida a l’exposició Còmic. Somni i història a CaixaForum

El 7 de novembre els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat artístic van anar a veure l’exposició Còmic. Somnis i història a CaixaForum.

Els alumnes van aprendre l’evolució de la història del novè art fent esment a aquells artistes que van ajudar a consolidar-lo, van profunditzar en el procés de producció del còmic, des de la seva conceptualització fins a la impressió final de l’obra i van gaudir d’obres originals dels personatges més coneguts i representatius del còmic com Mafalda, els superherois de Marvel, Yellow Kid, etc.

La sortida va ser completada amb una visita a l’edifici la fàbrica Casaramona de l’arquitecte modernista Puig i Cadafalch on actualment està situat CaixaForum.