Simulacre de les PAU

Enguany els dies 27,28 i 29 de febrer, l’alumnat de Batxillerat durà a terme un simulacre de les proves Proves d’Accés a la Universitat. Amb les classes aturades i l’horari dividit en tres franges, els nois i noies de 2n de batxillerat realitzaran els exàmens de totes les matèries seguint els models i la normativa de les PAU .

Aquest simulacre serveix perquè el nostre alumnat conegui i practiqui aquest tipus de proves i afronti el repte de la Selectivitat amb més seguretat. Estem segurs que quan els toqui fer-les de veritat ja sabran de què van aquestes proves i ho faran molt bé. Ànims!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *