Carnestoltes 2024

Ja ha arribat el gran dia. El matí de divendres l’hem dedicat a celebrar la festa de Carnestoltes. Llàstima de la pluja.

Abans d’esmorzar hem realitat la fase prèvia classificatòria de les comparses de Carnestoltes. Després d’un bon esmorzar, a base de satxipapes  que ens oferia la comissió del viatge de final de curs de 4t d’ESO, ja estàvem a punt d’assistir a la gran final, conduïda per alumna de 2n de batxillerat presentadora de l’acte.

La part central de la festa era el concurs de disfresses i de comparses en què el jurat valorava les coreografies, l’originalitat, la posada en escena, la participació del grup classe i l’encert en les disfresses de cada grup participant.

Cal dir que aquest curs hi havia un jurat molt rigorós que no estava disposat a repartir premis sense volta ni solta. Ara bé, els nostres alumnes tampoc no els ho pensaven posar gens fàcil. I sí que en van tenir de feina perquè, com es pot veure en les fotos i vídeos, el llistó estava força alt.

Abans de la gran final vam tenir un mercat de roba de segona mà a benefici del viatge concurs. I, finalment, l’hora de la veritat amb el concurs. Podeu veure alguns dels grups participants que van arribar a la gran final.

Una gran festa la d’aquest divendres. Vàrem passar unes hores molt divertides fent d’espectadors i protagonistes de les diverses actuacions.

Va ser una festa molt exitosa que ens ha deixat molt bons records. Fins a l’any vinent !!!