BADMINTON DREAM TEAM

Tots els dimecres a les 13:30 hi ha extraescolar de Badminton al Picasso. Alumnes de tots els cursos milloren la seva tècnica i es preparen per la competició amb l’entrenadora Miriam Navarro. Els seus esforços obtenen resultats, ja que l’AEE PICASSO és una del equips de referència a Barcelona. A la darrera trobada   de categoria CADET els nostres alumnes de segon d’ESO Wessam Zaheer i Shazzaib Razzaq van obtenir els primer  i quart lloc respectivament, classificant-se per a la següent fase del campionat.