CARNAVAL-2022 AL PICASSO

Ja era hora, després de tanta reclusió causada per la pandèmia, ja teníem ganes de lluir les nostres millors gales en un recuperat carnaval. I quin millor tema que Eurovisió per a mostrar l’art amagat entre el nostre alumnat.

Però abans del certamen i amb l’ajuda de la professora de música, Inma Espin i l’alumnat de 1r i 2n de l’ESO tot l’institut va aprendre una coreografia amb la música d’ Oques grasses Serem ocells

https://www.youtube.com/watch?v=NrpRoMeQsp8 que va ser representada al pati.

Podrem veure els vídeos al canal de youtube del Picasso, instagram i facebook.

Després vam fer una xocolatada i el concurs de talents en un escenari realitzat amb la mestria del professor de Visual  i Plàstica, Rafel Verdejo i l’alumnat de 1r de batxillerat artístic.

El jurat format pel professorat que s’ha incorporat aquest any al centre va atorgar tres premis a les millors actuacions.

Aquí teniu unes imatges de la festa.