Els tercers al TEATRENEU

El passat dijous, 12 de desembre tots els tercers van anar a veure una adaptació de l’obra de Pere Calders, Cròniques de la veritat oculta. La funció de teatre va estar organitzada per TRANSEDUCA  i des de principi de curs va estar programada pel departament de català.
La revista també hi va anar i va sortir satisfeta de les interpretacions dels contes escollits.
A l’escenari vam poder veure coses tan estranyes com una mà trobada en un jardí de casa bona, l’error d’un Pare Nöel entrant a la casa on feien Reis, un maligne assassí, en Depa Carel.li debatent amb la seva consciència; o un home que per saludar, perd la vida que guardava dins la mà.
L’alumnat va estar molt atent i va agrair l’actuació dels actors i actrius
Quan va arribar l’hora de parlar amb la gent de la companyia de teatre que s’oferien a respondre dubtes i anècdotes, va baixar força el nivell imaginatiu de la nostra platea. (És un tema a treballar)