L’ALUMNAT DE 2N D’ESO FA DE CONTE CONTES

L’activitat va consistir en fer de conte contes a la biblioteca de la Zona Nord davant d’una classe d’alumnes de P3 de l’escola Mestre Morera.

Com es van sentir?
Espai de reflexions dels protagonistes
Saba Muffed 2n A: Em vaig sentir molt feliç amb la professora de català quan l’altre dia vam anar a la biblioteca i em va anar súper bé!
Melina Valenzuela 2n B: Vaig tenir una sensació de felicitat molt gran que mai havia experimentat. Era com si els nens t’omplissin el cap de improvisacions i que tot sortís tan real i amb tanta felicitat que donava por.
Rony Peña 2n B: Ha sigut molt bonic i emocionant. Pensar que podíem llegir contes als més petits m’ha fet molt feliç.
Aasia Nawaz 2n B: em va agradar molt perquè vam estar amb nens petits Vaig estar súper feliç de passar el temps amb els nens.
Rachel Pérez 2n B: la meva sensació va ser de felicitat. M’ho vaig passar molt bé i em vaig sentir molt a gust.
Nerea Zuñiga 2n C: les meves sensacions van ser que al principi estava molt nerviosa però al veure les cares dels nen em van marxar tots els nervis i em vaig posar molt contenta.
Kevin Almachi 2n C: Les meves sensacions van ser d’alegria perquè vaig pensar que no m’agradaria. És una experiència sensacional i m’agradaria fer-ne més.
Paula Martínez 2n C: Em vaig sentir molt feliç perquè estava molt tranquil·la amb ells, observant com escoltaven totes i cada una de les històries que els hi dèiem. Encara que de vegades es distreien una mica, estaven atents a tot, sobretot als dibuixos en els quals ells assenyalaven coses.