Vine, sents i t’ho explico (Teatre Centre Cívic Zona Nord, 2019)

“VINE , SENTS I T’HO EXPLICO” (Edició COMPLETA) Un espectacle Interpretat per els alumnes d’Arts Escèniques de l’INS Pablo Ruiz Picasso al Teatre del Centre Cívic Zona Nord el 24 de maig de 2019. Aquest nou espectacle, com sempre dirigit per Luisa Casas, te un argument obert: “Uns joves és troben a VEUS LIQUIDES lloc on interpreten melodies, balls i contes seguint un KARAOQUE i un inèdit KARALÍRIC …”. Condensa, en 41 minuts. l’excel·lència assolida en espectacles anteriors, en què s’inspira: – ENJAZZ Barcelona (2017-2018) – Lliurament de premis dels JOCS FLORALS ESCOLARS de Barcelona 2018 – VEN Y TE LOCUENTO (2019) 22 escenes en 8 blocs: Enllacen les habituals coreografies, inspirades en musicals, des de “La, la, Land” a “Chicago” i “All that Jazz”. També Benny Goodman … Reciten textos, des de Shakespeare a Victoria Bermejo, Jordi Bouzón i Jonathan Larson … Destaquen les interpretacions de cor i solistes, formats pel mestre Toni Trigueros i el tenor Toni Comas, de peces clàssiques de Monteverdi, Mozart i Schubert, i una inoblidable recreació de “What a Wonderfull Time” … L’espectacle Incorpora, a més de ball, recitat i cant, piano en directe.

Enllaç