EL 2N DE BATXILLERAT AL SAT

Després de llegir Aigües encantades, l’alumnat de 2n de batxillerat va anar al Sant Andreu teatre a veure l’obra representada pel grup de Teatre de Ponent. El departament de català del Picasso sempre que pot organitza sortides per a veure espectacles relacionats amb les lectures que es realitzen al llarg del curs. Es tracta d’una experiència enriquidora i que pretén acostar el teatre a l’alumnat per a crear un públic futur que gaudeixi de la cultura.

Batxillerat / Teatre i Literatura

AIGÜES ENCANTADES

Cia. Teatre de Ponent

A l’hora d’adaptar una obra de teatre tan coral i complexa com Aigües encantades, la companyia s’ha decantat per aquelles parts que reflecteixen els problemes d’un poble amb la vida dels personatges principals, sense oblidar els missatges de crítica socials que l’autor ens vol posar en evidència.

Aquesta obra mostrar la lluita entre l’impuls regenerador associat al coneixement racional i científic i les forces de la tradició i la ingenuïtat popular.

Fitxa artística
Autor: Joan Puig  Ferreter