Ricard Balaguer fa el lliurament dels diplomes CIATE a l’IES

El Ricard, un antic alumne de l’Institut ens va venir a fer una xerrada sobre l’excursionisme de muntanya, primer ens va explicar la seva experiència i perquè s’havia començat a interessar per aquest esport i després ens va passar un power point amb fotos i música del que ell feia i de la seva experiència. Després els professors d’E.F, el director i el mateix Ricard van donar els diplomes als alumnes que havien superat el curs CIATE (Curs d’iniciació a tècnic esportiu) durant 1r de BAT.

En Ricard, ens va explicar que va començar a fer excursionisme perquè era una afició per a ell, ja que abans havia jugat a futbol i va veure que córrer darrere d’una pilota no li apassionava. I així va decidir que perquè no provar l’excursionisme de muntanya, i dit i fet, junt amb els seus amics, es dedicaren a les activitats de muntanya: escalar, esquí de muntanya, alpinisme, etc.
Per a ells es una afició, ja que ho fan per passar una bona estona. Ells han viscut molts moments, en els quals han passat fred, molt fred, però tot i això han continuat. Han tingut moltes experiències i de vegades algunes que altres lesions. En Ricard ens recomana que si no hem provat mai de fer excursionisme de muntanya que ho provem que ens ho passarem prou bé.